1.6.14

Ledigadagar


Har vart så otroligt skönt att vara ledig lite extra än bara en helg och har inte den minsta söndagsångest heller, vi har ju i princip slutat redan förutom att vi måste komma och få närvaro haha.
Vad gjort saker mest hela tiden de senaste dagarna i alla fall.
I torsdags kom ju Frida hit. Vi lagade tacos, kollade film och pratade om det mesta, så sov hon kvar här och på fredagsmorgonen lagade vi äggröra och bacon som är min nya favoritfrullis. 



Efter det mötte jag upp Sofia i centrum, åt pizza, som jag förövrigt äter typ varje gång jag är med henne så hon tror det är det ända jag äter, sen köpte vi med oss gottigheter och myste uppe hos henne. Har ju moreorless tappat kontakten med nästan alla mina gamla sollentunabuddds men Sofia har jag ännu kvar som tur är! ♥ Åkte hem igen så kom najsanbajsan och vi käkade och fixade oss för att sedan åka ut till Lidingö och Diego där vi var ett litet gäng som hängde in på natten, splittade en taxi hem, åt donken och somnade sent. Igår jobbade jag från 4 till närmare 02, höll på att somna stående för att jag var så trött men kom hem tillslut i alla fall, vaknade upp ensam här hemma idag, åkte ut till Sollentuna igen för att träffa morfar och övningsköra lite.
Sen har jag vart hemma hos pappa och hämtad min skoldator som jag måste lämna in imorgon, fick reda på förra veckan att dom är försäkrade eller så och min har vart trasig flera månader men själv har jag inte vågat gå och lämna in den, fast det egentligen vart så att jag bara skulle fått en ny, jjajaj. Får göra det imorgon då i alla fall. Sitter ute på balkongen nu, väntar på att resten ska komma hem, tänkte plugga lite IR och körkort och bara tat lugnt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar