26.5.14

Ännu mer nytt


HUR underbar helt döfin är inte denna? Älskar enkelheten samtidigt som den är lääöcker! Den fick i alla fall följa med hem från stan på håltimmen. 
Hade min första av fyra teorilektioner idag också. Tre timmar satt jag på en sjukt obekväm stol och lyssnade och lyssnade. Visst var det nya saker men läraren var så otroligt seg, stammade och kom ingenvart så kändes som om jag likagärna kunnat läsa in allt hemma själv. aja, tre to go. 
Läst ut min engelskabok också, 300 sidor lyckade jag läsa på två dagar, riktigt stolt över mig själv faktiskt! Är inte den snabbaste att läsa och hade likaväl kunnat kolla upp allt på internet men bestämde mig för att nufan Clara ska du göra den här uppgiften ordentligt och det gick ju minsann :) Börjar känna redan nu hur befriad jag kommer känna mig efter onsdag, när sista saken är inlämnad och redovisad, herremingud vad skönt det kommer vara.  Så skönt att om jag var 18 hade jag gått ut och firat stort, typ, men nu är jag ju inte det så får väl hitta någon annan liten 17åring och mysa och fira med istället. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar