28.5.14

En tisdag sådär


Chilldag med i stort sätt en lektion där jag hade bookclubdiscussion som jag nailade! Sen var det mest röstning till nya elevrådsstyrelsen som tog år och dar och så. En himla massa politiksnack överallt hela dagen också, är verkligen inte insatt i politik även om jag tycker det kan vara intressant att prata om ibland men ibland, som idag, var det barabara politik och mitt huvud var inte så piggt efter att jag för första gången på länge verkligen sträckpluggat nu i ett par dagar. Efter skolan gick vi en sväng på stan men sen kändes det som om gott och film hemma passade bättre så har vart hemma här med lina och myst hela kvällen, lagt plugg åt sidan, fixat sommarbucketlist och inte gjort så mycket egentligen men det kändes som om det var en sån stund som behövdes bara. Precis skickat in mitt samarbete som ska redovisas imorgon, inte alls nöjd men det får vara så för nu orkar jag inte alls mer, ingenting, klar med plugg nu känner jag, så har jag bestämt vad jag ska göra mitt gymnasiearbete om nästa år också, man behöver ha bestämt det senast imorgon redan så det var ju dags. Hade tänkt läsa senaste veckorevyn nu fast såg precis att klockan redan är över 12 så blir kanske att sovan nu istället, tiden bara försvann, sovmorgon imorgon och sista skoldan på veckan, gött! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar